Opšti cilj ovog H.art online kursa je podizanje svesti rukovodilaca o tome šta sve njihova uloga podrazumeva i koji su njihovi ključni zadaci u ovoj ulozi, kao i koje veštine su im potrebne kako bi navedene zadatke mogli uspešno da obavljaju.
2. Uloga rukovodioca - čemu ili kome služe rukovodioci?
Lekcija 2: Uloga rukovodioca
Vežba uzor - instrukcije
Vežba uzor - polja za odgovore
Ponašanja "uzornog" rukovodioca
Rukovodilac na usluzi drugima ("Servant Leader")
Pročitajte članak "Liderstvo u službi drugih"
Linije rukovođenja ("Leadership Pipeline")
Studija slučaja Aleksandar I deo
Na kojim nivoima je moguće rukovoditi?
Kakav je odnos zadataka kod linijskog menadžmenta?
Kakav je odnos zadataka kod top menadžmenta?
Koji elementi čine rukovođenje?
Kviz znanja 2
Čestitamo! Završili ste drugu lekciju!
PREUZMITE Rezime Lekcije 2
Pitajte nas!
3
3. Delegiranje - kako da zadam zadatak?
Lekcija 3: Delegiranje zadataka
Kome sve dajemo zadatke?
Čiji je posao?
Koji su koraci za delegiranje?
Koji je redosled?
Iracionalna uverenja prilikom delegiranja
Zašto ne delegiramo?
Studija slučaja Aleksandar II deo
PREUZMITE Alat: Timska procena spremnosti za zadatke
Kratak kviz znanja 3
Čestitamo! Završili ste treću lekciju!
PREUZMITE Rezime Lekcije 3
Pitajte nas!
4
4. Orijentacija na ljude - motivacija i razvoj zaposlenih
Lekcija 4: Motivacija i razvoj zaposlenih
Zašto razvijamo zaposlene?
Pročitajte članak Razvoj ljudi u kompaniji
Koji su koraci u razvijanju zaposlenih?
PREUZMITE Alat za kreiranje razvojnog plana
Koja je razlika između mentoringa i koučinga?
Odaberite tehniku razvoja: mentoring ili koučing?
Kako da motivišem zaposlene?
Istina ili mit?
Kratak kviz znanja 4
Čestitamo! Završili ste četvrtu lekciju!
PREUZMITE Rezime Lekcije 4
Pitajte nas!
5
5. Orijentacija na rezultate - praćenje i davanje fidbeka zaposlenima
Lekcija 5: Praćenje rezultata i davanje fidbeka
Koje vrste fidbeka postoje?
Ličnost ili ponašanje?
Fidbek u koracima...
PREUZMITE Alat za samoprocenu fidbeka
Praćenje rezultata - koliko i kako?
Članak Proces praćenja učinka i procena zaposlenih
Kratak kviz znanja 5
Studija slučaja Aleksandar III deo
Čestitamo! Završili ste petu lekciju!
Osnove rukovođenja - Rezime Lekcije 5
Pitajte nas!
6
6. Srećno u daljem radu!
Čestitamo! Stigli ste do kraja kursa!
Popunite formular za EVALUACIJU KURSA
Srećno u daljem radu!
REZIME KURSA Osnove rukovođenja
Mesto za Vašu poruku
Trener kursa
Konsultant, trener i kouč
Jelena Jeremić
Jelena je po profesiji psiholog (smer psihologija rada). Ima edukaciju iz
koučinga, kao i iz Geštalt psihoterapije. Stalno je zaposlena u H.artu
poslednjih pet godina kao konsultant koji vodi individualne, timske,
grupne koučinge, radionice i ciljane tim bildinge kojima uspeva da zajedno
sa klijentom bitno unapredi funkcionisanje timova.
Ima značajno iskustvo na različitim razvojnim projektima. Njena ekspertiza
u domenu treninga je u oblasti: lideršipa, rešavanja problema i donošenja
odluka, motivisanja, delegiranja, strateškog planiranja, komunikacije,
asertivnosti, rešavanja konflikata, prezentacionih veština, upravljanja vremenom, upravljanja stresom,
vođenje intervjua i procene na studijama slučaja pri selekciji itd.
Posebna Jelenina ekspertiza je rad u asesment centru u kojima zahvaljujući širokom spektru metodoloških
pristupa i alata procenjuje kompetence zaposlenih i menadžera, kao i na poslovima selekcije kadrova za
više pozicije. Na kraju, jedna od njenih dužnosti su i istraživanja u kompanijama koja se rade na početku i
na kraju treninga kao procena stepena unapređenja samim razvojem od strane konsultanata. Jelena je
akreditovani konsultant za korišćenje on-line simulacije poslovanja u treninzima i asesmentima. Takođe
je akreditovana od strane Ken Blanchard Companies za zemlje bivše Jugoslavije i Balkana, tj. Blanchard
International Serbia za programe poput Situacionog rukovođenja, Situacionog rukovođenja timovima,
Građenja poverenja, First time manager itd.